assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

hala tuju mana mau p?

alhamdulillah dah staq keja walaupon x sehebat ak rasa..
;)
kuatkan semagat untuk hadapi hari-hari berikut...
wahai hati kecil,berdoalah suatu hari nanti akan terbaik dengan apa yang engkau inginkan ,walaupun
tiada sapa yang faham akan dikau....
besyukurlah dengan engkau ada sekarang,nescaya,suatu hari nnt akan jadi lebih beerti buat engaku....
menangislah sepuas-puas hati  dalam diam untuk legakan keegoaan,kegeraman,kebencian yang ada dalam hati,,,.


yaallah,aku insan yang lemah dan tak berdaya,..aku akan usaha selagi aku bole..aku akan usaha untuk baiki kekurangan aku..aku akan usaha menjaga hati orang yang aku sayang di sekelilingku..amin...
kepedihan yang dialami biarlah ak merasai seorang dan jangan biarkan orang yang kita syang rasai..
moga harungi hari hari ecok dengan lebih indah..amin...




,

seyumlah walaupon hati dalam keadaan sedih,tidak tenteram,geram dn sebaliknya

....

:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment