assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

alone.....

hermmmm....lama rr x updte blog niyh.....mals tahap gaban nk menaip..
sibuk dgan rezeki yg datang melimpah2..alhamdulillah.....
tetiba teringat kat bebudak housemate time blajr dulu...org kata kta sahabat sep sep juboq...
nak habaq kata qamat yaamat la tu...sekrang masing masing bzy dengan kerja msing2.....semo berjaya kawan2.....insyaallh suatu hari nnt kita p trip wat gila sakai...hehehe...
rindu la moment dengan hampa hampa..rindu time dalam kelas,rindu time tido,rindu time lepak,rindu time tegok cita kat laptop aku,sat2 tpadam laptop selalu wt hal..hihi..rindu time gelak tawa,rindu time masak kt dapur,rindu time kacau hampa tidoq...rindu time dgar lagu kuat2 pling pnting rindu nk dngar burung masuk bilk qeyuh sepekan tu...seriuos aku nak habaq aku rindu hampa tesagat amat..hikk....













ok..semoga hampa sihat walafiat.....
*lap aiq mata*
aku teringat hampa hampa...hmmmm ;(

:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment