assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

best day

yehhhh..dapat jumpa 2 orang hamba allah yang tesagat lah aku rindu nak lepak dengan
depa depa niy.......walupon nama ja dok kedah tapi memang tak jumpa lepas habis blejar..masing2
sibuk kerja.....7/8/14 dapat jugat meet depa niy....terima kasih mai rumai aku...mai lepak ,makan,gelak pecah perot....cicah garam belacan lepas pegi jejalan...hihi....teutama nya kt tikah jaoh di baling sanggup amik cuti turun a,star datang tido ruma aku....x la jaohmana sangat kat...3jam jugak lma budak tu naik bas...hihi........terima kasih bagi terubat rindu aku dengan hampa........terima kasih untuk jejlan pegi pdg besar,gua kelam..mkn2 bakaq2.....tesngt lah appy.......dalam keta pecah perot weyhh dk gelak dengan hampa...walupon tak cukup geng...6 org lagi...tapi totap meriah...love u all..
moga moga kita bersahabat sampai akhirnya..aminnn

;)


















insyaallah lepas raya kumpul semua sekali...
amin...

love u all..


:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment