assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

31/0ct/14 (part 1)

lamanya tak update..ttba teringat nak update..
alhamdulilah masih bernyawa di atas muka bumi niy,,,,,last updte pon blan 8 kot..spnjg nak masuk 1/nov niy
byk duagaan lalui..ada happy,ad duka,ada special.macam2 lah.....paling specialari graduation buat aku...aku syukur sangat aku dapat pakai jubah konvo,selama niy dok tengok orang pakai ja..sekarang aku palak rasa...walaupon aq dari bawah belajar..xsetinggi mana,tapi aku kagum...rezeki,kejayaan x kira kat mna kita tuntut.....appy jugak dapat jumpa kekawan lama2...oh.. hanya tuhan yang tahu aku jumpa depa..masih x ubah perangai masing-masing....seqonok tgok..masing2 dah keja semo..ad separuh ja sambung belajar..yela ..aku pon dah malas sambung belajar...rmai orang kata rugi lahg x sambung belajar...bgi aku x rugi la kalo aq sambung,aku rasa rugi lagi kalo sambung...y??sbbnya kalo aq sambung pon otak dah x bolepikir bab belajr..memang x boleyh...cepat fedup...dari habis duit baik aku keja cari duit..,
kami semo grad kt MAEPS serdang...tempat tu besar ok..besar....rasa bangga tau...sapa x bangga 2 tahun lebih dok atas bukit...mcm2 dugaan lalui..kalo aku cerita mungkin air mata akan mengiringi aku sekali,, :)
moga-moga kawan ku berjaya dalam bidang lalui ..x kira la yg tengah stdy ka,yang tgah kerja kayang tgah cari kerja ka..moga anda diberkati allah..amin..











:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment