assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

angin...tolong sampaikan... ;(

yaallah tetiba teringat engkau.....series teringat....
mengalir air mata aku teringat kt engkau dan memorie bersama.....macam mna la kau sekrang..
sihat kah,sakit kah,walaupn kau dah lenyap kan aku dari hidup kau...aku tabah semo tu..
aku berdoa agar kau bahagia dengan orang kau syg......walaupon dah x dapat jejak engkau n walaupon aku dah benci..tapi kenangan bersama x pernah ak lupa...moga2 kau berjaya dengan ap kau ingini...
akan ku ingt kata-kata kau trhdap aku..
harap-harap engkau rasa apa yang aku rasa sekarang...
tolong jujur dengan sikap kau terhadap orang yang kau sayang...
tak perlu  main ,main kn perasaan orang kalo diri sendiri dah ada org tsyg n..jgalah hubungan yg tjalin 4 tahun tu,jgan disiasiakan...nanya bdak tu ja we...please respect girl...
moga hari hari mu akan bahagia..amin....

yaallah tolong lupankan dia dari igatan ku .................. :'(
*---------------------------------------------------------------------------------*







:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment