assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

untuku bukan untukmu :)

kuatkan hati ini wahai tuhan.....berilah aku peluang yang terakhir kali pada hari hari yang datang..moga apa yang aku harapakan itu termakbul walaupon aku tahu ia akan menyakitkan dan x seperti dulu,..
......................................................................

SELAMAT TAHUN BARI CINA + GONG XI FA CAI 
kepada penganut agama buddha..teutama kepada kwan ku+++ kekasih yang dianggap zaman 
belajar d kolej dulu..(piaw) hihii...
moga happy sokmo deh awok... bak kata awak *sex kito jange pecoh* 
lama noww x dgar gege awok ke saya deh,,,agas dah dio la pas habis blajar...
hihi..pandai dek sy kecek kelate ny,,hihi............................

HAVE A NICE DAY....

 


renung renungkanlah  wahai hati.. <3



:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment