assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

just pray ;)

banyak kali mimpi benda yang sama.....yaallah..aku insan yang lemah....
aku tak tau apa yang aku mau sekarang,tiap2 kali kena mimpi pasal yang sama... :'(
jaoh lah dari ganguan yang bertalu-talu pasal dia.......uwaaa....
harap -harap suatu hari nanti dapat berita baik...n aku sesangat berharap ap yang aku rasa,alami tiap2
hari dekat dia dia dia dia.......amin...
cepat cepat lah luputkan kisah lama...

mimpi hanya mainan tidoq...mak kata jangan pecaya benda karut tu..
syrik namaya....cuma ambil sebangai iktibar,,....betulkan yang mana salah..
berdoa,solat selagi sihat,insyaallah hidup tenang,,, ;)....





:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment