assalamualaikum:)aku suka berkawan dari berlawan ;)*jari jemari kecil ini tak akan menaip kalo tiada cerita,anda tak suka?? please exit now!TQ :) >

yakin diri sendri

alhamdulillah...seronok jumpa mambe mambe seangkatan time belajar... :') walaupon x cukup geng tp totap meriah...
may allah bless u kawan kawan..banyak storie jumpa deme tu..hihihi..
walaupaon ap yang aku arapkan tu tak terjadi..tapi just dengar kisah-kisah menyakitkan hati
dari kekawan kt sana.. aku ok,aku mesti tabah dan aku mesti kuat........walaupon terkejut..
keluaq aiq mata jugak la dengar dengar tu..tapi tak pa.... tuhan dah tetapkan segala-galanya..
aku hanya berdoa yang terbaik....amin...
and Thank you sahabat yang membuat hari hari kita menjadi lebih indah walaupon lepas ny tak taao
nak berjumpa bila..mayb hampa kawin?mayb juga ad anak?mayb jugak berjaya dengan bidang masing
masing..tgk sekarang pn dah bahagia..kan..hihi..hihi..moga2 macam tu lah..
aku sayang hampa hingga ke akhir haayat.... :')



 





 

 







:)terima kasih sudi baca story ini,Walking again...ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment